För långsiktiga, hållbara kundrelationer
Genom Goodfeed förstärker vi relationen till våra kunder
Digitrooper tar ytterligare ett steg i att förbättra kundupplevelsen genom att integrera Goodfeed – en plattform som ger oss möjligheten att skapa mer personliga och engagerande relationer med våra kunder. Vårt mål är att göra varje steg i kundresan smidigare och mer relevant, och med Goodfeed kan vi fördjupa vår förståelse för kundernas behov och önskemål.
En mer sammanhängande och effektiv kundresa
För Digitrooper handlar det om att skapa värdefulla och meningsfulla kundrelationer. Genom att samla insikter från varje interaktion vi har med våra kunder, från första kontakt till långsiktiga samarbeten, kan vi förfina våra tjänster och se till att varje kund känner sig sedd och förstådd.
Vårt fokus med Goodfeed är att förbättra kundresan och verkligen förstå våra kunder på djupet. Genom att använda de insikter vi får, kan vi erbjuda mer träffsäkra och effektiva lösningar som skapar varaktig framgång för våra kunder.
Tommy Kårlin, Strateg/KAM
Stärkt kundrelation och långsiktig tillväxt
Med Goodfeed får vi verktygen att kontinuerligt förbättra och utveckla vårt kundarbete, så att varje projekt inte bara möter utan överträffar våra kunders förväntningar. För våra kunder innebär detta ett ännu större fokus på individuella lösningar som bygger på en djupare förståelse och skapar hållbara resultat.
Digitrooper ser fram emot att fortsätta växa med våra kunder, och med hjälp av Goodfeed leverera ännu starkare kundrelationer och upplevelser.
För oss på Digitrooper är värdefulla kundrelationer a och o. Med hjälp av Goodfeed ställer rätt vi frågor på rätt sätt och kan då följa upp och få en ögonblicksbild av projektens och uppdragens framfart - både externt och internt.
Anna Nöjd, Byråledare Digitrooper