

Vi har designat och producerat Garams webbsida och arbetar även med löpande SEO-optimering, Google Ads, nyhetsbrev och sociala medier.
Arbetet med Ratius Mässbyrå inleddes laneringen av en ny webbsida som återspeglar varumärket och fortlöper med SEM och optimering.
Samarbetet med Siteconcept började med att bygga bolagets webbsida och har sedan dess fortsatt med ett löpande samarbete.
Ursprunget till ”Bo I” kommer från byggherregruppen som utvecklade Täby torg. Vår partner Property People blev inbjuden att hjälpa byggherrarna med en gemensam marknadsföring. I gruppen återfanns JM, Skanska, BESQAB med flera. Med en marknadsanalys i ryggen skapades flera olika digitala kanaler varav flertalet är aktiva och generar resultat åt byggherrar i Täby än idag. Sedan starten har vi spridit hela eller delar av lösningen till en stor del av Stockholms län och Uppsala stad. Lösningen stöttar såväl enskilda byggherrar som byggherregrupper i sin bostadsförsäljning och platsmarknadsföring.
Värdet för byggherrar bygger på att vi samlar bostadsintresserade människor som genom våra kanaler kan nås av byggherrarnas budskap. Lösningen är helt native (redaktionell) då vi har sett mycket goda resultat från oss själva samtidigt som mycket annan statistik pekar åt samma håll.
Uppdraget för TB-Gruppen har dynamiskt vuxit från digital kommunikation av ett bostadsprojekt till ett större helhetsuppdrag för sociala medier, ökad digital närvaro och produktion av bostadsbroschyrer. Vi har successivt jobbat upp ett bra flöde till webbsidan och ett innehåll som matchar väl med TB-Gruppens varumärkeslöften och engagemang.