

Vi fungerar som Norrbils marknadsavdelning och tar ansvar för att lösa funktionen marknadsföring. Planering, budgetering och löpande produktion för webb, banners, printannonsering med mera.
Uppdraget för TB-Gruppen har dynamiskt vuxit från digital kommunikation av ett bostadsprojekt till ett större helhetsuppdrag för sociala medier, ökad digital närvaro och produktion av bostadsbroschyrer. Vi har successivt jobbat upp ett bra flöde till webbsidan och ett innehåll som matchar väl med TB-Gruppens varumärkeslöften och engagemang.
Uppdraget för HEMRIK var att tillsammans med kunden (Roslagens Byggandsentreprenad) skapa ett varumärke som tydligare signalerade att man var en bostadsbyggare. Kommunikativt skulle man separera entreprenadverksamheten från bostadsbyggandet. HEMRIK tog positionen som en bostadsbyggare för småstaden. Men småskaliga projekt och ett hjärta som klappar för den lilla staden är det ett varumärke som lever vidare med genuinitet.